Çalışanların İşini Kolaylaştıran En İyi 4 E-Posta Eklentisi
1 10 2019
Hepimizin de bildiği gibi e-posta’lar iş hayatının çok önemli bir parçası. Peki, e-postaları daha efektif bir şekilde kullanıp işleri bir nebze kolaylaştırmamız mümkün mü?
E-postalar; şirket içi veya dışındaki kişi ve kurumlarla düzgün bir iş iletişimi yürütmemiz açısından oldukça önemli görevleri var. Fakat bazen üst üste gelen mailler, yapılacak acil işler derken iş planımızı toparlamakta zorluk çekiyoruz. Bu durumda çeşitli düzensizliklere ve bazı işlerin aksamasına neden olabiliyor. Bu tarz sorunları hafifletmek için maillerimizi düzenleyecek hatta bizim yerimize organize edecek bir e-posta programlarından destek alabilirsiniz. Bu programları kullandıkça işlerinizin biraz daha kolaylaştığını da fark edeceksiniz. O halde, sahip oldukları ek özellikler ve kullanışlı arayüzleriyle işlerinizi kolaylaştıracak e-posta uygulamalarını keşfetmeye başlayalım.
Birden Fazla Mail Adresini Yönetmek İçin: Checker Plus
Birden fazla Gmail hesabını çok daha pratik bir şekilde yönetmenize yardım edecek olan bir eklentidir. Eğer birden fazla Gmail hesabına sahipseniz ve zaman zaman bu hesapların her birini kontrol etmeniz gerekiyorsa Checker Plus’ı rahatlıkla kullanabilirsiniz. Checker Plus eklentisi sayesinde; Gelen kutunuza erişmeden maillerinizi eklenti üzerinden okuyabilir, okundu olarak işaretleyebilir ya da silebilirsiniz. Yeni e-posta geldiğinde yaptığı sesli bildirim sayesinde, hızlı bir şekilde dönüş yaparak zamandan tasarruf etme şansınız olur.
İşler Aksamasın Diye: Taskforce
Zamanınızı verimli bir şekilde kullanmak, ekip arkadaşlarınızı doğru bir şekilde yönlendirmek için bir desteğe ihtiyaç duyuyorsanız Taskforce tam da aradığınız yardımcı olabilir. Gelen kutunuza düşen her maili bir göreve dönüşen bu eklenti; Sizin için yapılacaklar listesi oluşturur. Birden fazla iş listesi oluşturmanıza olanak tanır. Hazırladığınız bu listeleri ve görevleri ekip arkadaşlarınızla paylaşmanızı sağlayarak iş aktarımını hızlı ve eksiksiz yapmanıza yardım eder.
Hızı Önemseyenlere: KeyRocket
E-posta yazmak, tonlarca işin arasında bazen çok fazla zamanımızı alan bir duruma dönüşebiliyor. İşlerinizi yaparken sizin için asıl önemli olan pratiklik ve hızsa, KeyRocket eklentisi sizin oldukça kullanışlı olabilir. Çünkü; Siz e-mail yazarken klavye kısaltmaları konusunda önerilerde bulunur. Bu kısaltmaları öğrenmenizi sağlayarak işlemleri çok daha hızlı yapmanıza yardım eder.
Mailleri Benim Yerime Başkası Göndersin: Boomerang
Gmail eklentisi olarak karşımıza çıkan Boomerang, aslında bir e-posta zamanlayıcısı. Aklımızda ve yapılacak listemizde çok fazla işin yer aldığı çalışma hayatında bir şeyleri unutmamak için kesinlikle böyle bir eklentiye ihtiyacımız var! Boomerang: Belirli bir saat diliminde göndermek istediğiniz e-postayı, önceden zamanlamanıza ve dilediğiniz saatte göndermenize yardımcı olur. Gönderdiğiniz e-postaya yanıt alamadığınızda ise hatırlatıcı görevi de üstleniyor. Ayrıca Boomerang eklentisinin size istediğiniz konularda hatırlatma bildirimi göndermesini de sağlayabilirsiniz. İşlerinizi daha düzenli hale getirmek için bu e-mail eklentilerinden faydalanabilir, bu eklentilerin pratik özelliklerinden faydalanabilirsiniz.