Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Product

Pluxee üye işyeriyim, faturamı e-Arşiv olarak nasıl düzenleyebilirim?

Hizmet verdiğiniz kategoriye göre aşağıda yer alan kısa videoyu izleyerek e-Arşiv faturasının nasıl düzenleneceğini öğrenebilirsiniz. Market üye iş yeri: https://www.youtube.com/watch?v=C8e0RFH_4Zw Restoran üye iş yeri: https://www.youtube.com/watch?v=C8e0RFH_4Zw

Pluxee e-arşiv faturamı hangi mail adresine gönderebilirim?

E-arşiv faturanızı earsiv.faturauye@sodexo.com e-posta adresi üzerinden tarafımıza gönderebilirsiniz.

Faturamı düzenlendikten kaç gün sonra ödeme alacağım?

Ödemelerinizi POS cihazından alacağınız “Fatura Düzenleme Slipi”nde belirtilen tarihte alacaksınız. Ödeme günlerimiz Salı ve Perşembe günüdür. Ödemelerinize ait detaylı bilgiyi üye iş yerlerimiz için sunduğumuz üye online platformundan öğrenebilirsiniz. Üye Online’a giriş yapmak için şimdi tıklayın! Henüz üye online kullanıcınızı oluşturmadıysanız eğer bu linkten Üye Online kaydınızı kolayca yapabilirsiniz!

Faturamı / çeklerimi bankaya (kargoya) ne zaman teslim etmeliyim?

Faturayı düzenledikten sonra fatura tarihi üzerinden en geç 3 gün içerisinde banka/kargoya teslim etmelisiniz.

POS’tan fatura düzenleme işlemi nasıl yapılacak?

OS ya da ÖKC’nizin ilgili menüsünden fatura düzenleme işlemi yapabilirsiniz.POS/ÖKC cihazınızın markasına göre Fatura düzenleme menüsü değişiklik gösterdiğinden detaylı “POS’tan fatura düzenleme bilgisi“ için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Business Pass faturalarını nasıl düzenleyebilirim ?

Business Pass yemek kartı hizmetine ait faturalarınız, Restaurant Pass Yemek kartı faturası ile aynı şekilde düzenlenmeli ve Sodexo’ya gönderilmelidir.

Hizmet Bedeli faturalarım bana ne zaman ulaşacak?

Faturanızın ödendiği tarihten bir hafta sonra Sodexo tarafından düzenlenecek hizmet bedeli faturaları size ulaştırılacaktır. Hizmet bedeli faturalarınızın takibini üye iş yerlerimiz için sunduğumuz platformumuz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Üye Online’a  https://uyeonline.sodexoavantaj.com/anasayfa linki üzerinden ulaşabilirsiniz.

Üye Online kullanımınız yok ise , https://uyeonline.sodexoavantaj.com/kayit-ol linki üzerinden kayıt olabilirsiniz.

Son faturayı ayın son gününe düzenlemedim ne olacak?

Vergi Usul Kanunundaki dönemsellik ilkesi gereği, hizmet faturalarını hizmeti verdiğiniz ay içerisinde düzenlemeniz gerekmektedir. Aksi halde ödemeleriniz gecikecektir.

POS’ta ayın 1 ve 7’si arası fatura düzenleme yapamıyorum, neden?

Yeni fatura düzenleme esaslarımız gereği, ilgili aya ait faturalar ayın 8’i ve ayın son günü arasındaki tarihlerde düzenlenebilmektedir.

Ay sonu tek fatura düzenlesem ne olur?

Bu şekilde fatura düzenleyebilirsiniz. Dikkat edilmesi gereken konu; POS’tan ayın son günü fatura düzenleme işleminin yapılması ve mali faturanın da ayın son günü tarihli düzenlenmesidir.

Günsonu ile fatura tutmuyor, yardımcı olur musunuz?

Bu fark; ödeme gününde yaptığınız faturaya dahil olmaması gereken satışlar, POS arızası, aktarım olmaması veya diğer firma satışlarından kaynaklanmış olabilir, detaylı bilgi için lutfen 444 72 77'yi arayınız.

Şubelerin fatura kesmesini istemiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen 444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayıp değişiklik hakkında bilgi veriniz.