Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Pluxee yemek kartı hareketlerini nereden görebilirim?
Pluxee Online sayfamızda "Raporlar" menüsü altında bulunan kart hareketleri ekranından kart hareketlerini görebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Çalışanlarımın Pluxee yemek kartı bakiyesini görüntüleyebilir miyim?
Pluxee Online sayfamızda "Raporlar" menüsü altında bulunan kart hareketleri ekranından çalışanlarınızın kart hareketlerini görebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Kart & bakiye işlemlerimi nereden gerçekleştirebilirim?
Kart yükleme işlemlerinizi Sodexo Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Bakiye Yükleme sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Yemek kartı yükleme işlemlerini internetten yapabilir miyim?
Kart yükleme işlemlerinizi Sodexo Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Bakiye Yükleme sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kayıp kart/İptal bildirimini nasıl yapabilirim?
Kart kayıp/iptal bildirim işlemlerinizi Sodexo Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Kayıp/İptal Bildirimi sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz 444 72 77 çağrı merkezimizi arayarak talepte bulunabilirsiniz.
Yeni Pluxee Yemek kart talebimi nasıl iletebilirim?
Yeni kart sipariş işlemlerinizi Pluxee Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Yeni Kart Siparişi sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kart bakiyeleri yıl sonunda siliniyor mu?
Kart bakiyeleriniz bir sonraki yıla aktarılmaktadır.
Kart bakiyelerini nereden görebilirim?
Pluxee Online sayfamızda "Raporlar" menüsü altında bulunan kart bakiye raporu ekranından kart hareketlerini görebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Çalışanlarım Pluxee Restaurant Pass kartında yer alan bakiyeyi akaryakıt, giyim, elektronik ürün ve hizmetlerinde kullanabilir mi?
Pluxee Restaurant Pass kartlarında yer alan bakiye sadece tüketime hazır gıda ürünlerinde kullanılmaktadır. Farklı ürün ve servis harcaması yemek kartı üzerinden gerçekleştirilememektedir.
Yeni kart siparişimin kargo durumunu nasıl öğrenebilirim?
Pluxee Online sayfamızda "Kargo takibi” menüsü altında bulunan kart kargo takibi başlığından takip edebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.