Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Siparişim hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan sipariş tarihçesi ekranından siparişinizin durumunu kontrol edebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Faturalarımı nasıl görebilirim?
Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsiniz.
Pluxee ödemelerim hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Pluxee Online sayfamızda “Fatura Tarihçesi” alanından son 1 yıla ait faturalarınızın detayını görebilir ve istediğiniz formatta döküm alabilirsiniz.
Faturam ulaşmadı. Pluxee faturam hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsini
Pluxee cari hesap ekstremi nasıl alabilirim?
Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsiniz.
İlk siparişimden sonraki aylarda ödemeler otomatik alınır mı?
Belirleyeceğiniz tutar, adet ve tarih için Pluxee Online üzerinde " otomatik Sipariş talimatı" alanında sipariş oluşturabilir ve bu siparişinizin otomatik olarak her ay tekrarlanmasını sağlayabilirsiniz.
Faturamın detayını nasıl görebilirim?
Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsiniz
İade faturası hangi durumlarda kesilir?
Firmanıza faturalandırılmış ürün(ler) ile ilgili yapılan iade işlemi sonrasında Pluxee tarafından talep edilen tutarda iade faturanız işleme alınarak hesabınıza tutar kadar alacak kaydedilir.
Talep ettiğim siparişim ne kadar sürede kullanıma hazır olur?
Siparişiniz tarafımızdan kontrolleri yapılarak 1 saat içinde kullanıma hazır olacaktır. Ödeme beklediğimiz durumlarda bu süre değişebilir. Sipariş talebinizin hangi aşamada olduğunu Sodexo Online sayfamızda bulunan "Sipariş Tarihçesi" ekranından takip edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Pluxee Online üzerinden kaydedilen siparişinizi 15 dk. içinde "Sipariş Silme" ekranından silebilirsiniz. "Sipariş Silme" ekranında silmek istediğiniz siparişi görüntüleyemiyorsanız destek için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayabilirsinz.
Siparişim kargoya verildi mi?
Siparişinize ait kargo durumunu Pluxee Online sayfamızda bulunan "Kargo Takibi" menüsünden kontrol edebilirsiniz. Bu sayfa sizi Yurtiçi Kargo'nun teslimat sayfasına yönlendirecektir.
Her ay siparişimin otomatik girilmesini sağlayabilir miyim?
Belirleyeceğiniz tutar, adet ve tarih için Pluxee Online üzerinde " Otomatik Sipariş Talimatı" alanında sipariş oluşturabilir ve bu siparişinizin otomatik olarak her ay tekrarlanmasını sağlayabilirsiniz.
Adres/Yetkili/Ünvan değişiklik taleplerimizi nasıl iletebiliriz?
Pluxee firma yetkilisi tarafından güncellenecek bilgilerin musterihizmetleri.tr@pluxeegroup.com mail adresimize iletilmesi gerekmektedir. Değişiklik ile ilgili detaylar için talebiniz sonrasında size dönüş yapılacaktır.