Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Pluxee kart şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmam gerekir?
444 72 77 numaralı çağrı merkezimizi arayarak önce 3’ü (kullanıcı menüsü) sonra 4’ü (şifre işlemleri) tuşlayarak şifre işlemlerini gerçekleştirebilir ya da firmanın Pluxee yetkilisi ile iletişime geçerek yeni şifre talep edebilirsin. Yeni PIN kodu ile üye iş yerlerimizde bulunan pos cihazlarından şifre işlemleri seçeneğinden şifre değiştirme/ kaldırma yapabilirsin. Kartın harcanma riskine karşılık şifre kaldırılmamasını öneririz.
Pluxee kart şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmam gerekir?
444 72 77 numaralı çağrı merkezimizi arayarak önce 3’ü (kullanıcı menüsü) sonra 4’ü (şifre işlemleri) tuşlayarak şifre işlemlerini gerçekleştirebilir ya da firmanın Pluxee yetkilisi ile iletişime geçerek yeni şifre talep edebilirsin. Yeni PIN kodu ile üye iş yerlerimizde bulunan pos cihazlarından şifre işlemleri seçeneğinden şifre değiştirme/kaldırma yapabilirsin. Kartın harcanma riskine karşılık şifre kaldırılmamasını öneririz.
Pluxee kart olmadan QR kod ile ödeme nasıl yapılır?
Pluxee Mobil uygulaması içerisinden «Hızlıca Mobil Öde» butonuna bastığınızda ekranda çıkan QR Kod'u okuttuğunuzda ödeme alma işlemi başarıyla gerçekleşmiş olur
Pluxee Mobil kartımın bağlı olduğu gsm numaram değişti, nasıl güncelleyebilirim?
Mevcut gsm bilgin ile tanımlı mobil kartının bulunması durumunda gsm değişikliğinin firma yetkilin tarafından sağlanması gerekmektedir. Konu ile ilgili firma yetkilin ile iletişime geçebilirsin.
Mobil kartım var, fiziki kartımı da ekleyebilir miyim?
Mobil uygulama üzerinden 16 haneli kart numaranı girerek kartını ekleyebilirsin.
Fiziki kartımı ekleyemiyorum, farklı bir hesapta kayıtlı uyarısı alıyorum.
Fiziki kartın farklı bir profilde tanımlı ise güvenlik gereği kart ekleme işlemini sağlayabilmen için kartının bağlı olduğu eski profilden silinmesi gerekmektedir. Konu ile ilgili 444 72 77 numaralı Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçmeni rica ederiz.
Mobil ödeme kodu almak istiyorum ancak firma yetkinin onayı beklenmektedir uyarısı alıyorum?
Mobil ödeme yapabilmen için firma yetkilinin onayı beklenmektedir. Firma yetkilinin Pluxee Online platformumuz üzerinden kartın için Kartsız Ödeme yetki onayı vermesi gerekmektedir. Onay süreci tamamlandığında hızlıca mobil öde butonu üzerinden kod alarak harcama işlemlerini gerçekleştirebilirsin.
Hasarlı/Arızalı kart talebini nasıl iletebilirim?
444 72 77 numaralı çağrı merkezimizi arayarak kartınızın kontrolünü yaptırabilir ve kart yenileme talebinde bulunabilirsiniz.
Kart hareketlerimi nereden görebilirim?
Pluxee Mobil uygulamamız üzerinden kart harcamalarına ilgili üye iş yeri, tarih ve tutar bilgilerine detaylı olarak ulaşabilirsin.
Yenilenen Pluxee yemek kartın bakiyesi ne zaman aktif olur?
Yeni kartınıza bakiye aktarımı talep tarihinizden itibaren 3. iş günü aktarılmaktadır. "sipariş tarihçesi" ekranından aktarılan bakiyenizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Pluxee kartlar için herhangi bir ücret alınıyor mu?
Kayıp/çalıntı ve iptal edilip Pluxee'de iadesi yapılmayan kartlardan sözleşmeniz gereği 5$+KDV kart ücreti alınmaktadır.
Pluxee kart ve çekler için son kullanım tarihi nedir?
Pluxee Yemek Kartı için bakiyelerin aynı yıl içinde tüketilmesi gerekmektedir. Pluxee Çek ürünümüz için son kullanım tarihi her yıl 31 Aralık günüdür. Gift Pass Çeklerimizin son kullanım tarihi firma tarafından belirlenir.
Yenilenen Pluxee yemek kartım ne zaman teslim edilir?
Yenilenen kartınız talep tarihinden itibaren 3. iş günü içinde firma adresinize teslim edilmektedir.
Pluxee üye iş yerlerine nereden ulaşabilirim?
Pluxee mobil uygulamamızı cep telefonunuza indirerek ya da www.sodexoavantaj.com web sayfamızdan üye iş yerlerini görüntüleyebilirsiniz.