Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Neden Pluxee üye işyeri olmalıyım?
Pluxee üye iş yeri olarak Türkiye genelinde 20.000'den fazla müşteri ve 1.000.000’dan fazla tüketiciye ulaşabilirsiniz. Böylelikle hem marka bilinirliği ve yeni müşteri kazanımınızı artırır hem de 30 yıllık tecrübemiz ve sektör liderliğimiz sayesinde garantili ödeme alma imkanından faydalanırsınız.
Nasıl Pluxee üye işyeri olabilirim?
Pluxee üye iş yeri ağına dahil olmak çok kolay! Ailemize katılmak için https://www.sodexoavantaj.com/uye-is-yeri-basvurusu linki üzerinden başvuru adımlarını tamamlamanız yeterlidir.
Pluxee üye iş yeri başvurusu değerlendirme kriterleri nelerdir?
Değerlendirme kriterleri arasında hizmet kategoriniz, bölgenizde bulunan üye iş yeri ve müşteri yoğunluğu, hizmet kaliteniz, restoran kapasiteniz gibi birçok farklı kriter bulunmaktadır.
Başvuru sürecimi nereden takip edebilirim?
https://www.sodexoavantaj.com/uye-is-yeri-basvuru-sorgu linki üzerinden başvurunuzun güncel durumunu sorgulayabilirsiniz.
Pluxee üye iş yeri kapı etiketine ihtiyacım var, nasıl temin ederim?
444 72 77 numaralı Pluxee Deneyim Merkezimizi arayarak sticker taleplerinizi iletebilirsiniz.
Üye Online şifremi unuttum ne yapabilirim ?
https://uyeonline.sodexoavantaj.com/yeni-sifre linki üzerinden e-mail adresinizi girerek yeni şifre talep edebilirsiniz. E-mail adresinize gönderilecek şifreyi değiştirerek kullanabilirsiniz.
Başvuru değerlendirmem kaç gün içerisinde tamamlanır?
Başvuru değerlendirme sürecimiz 10 iş günüdür. Başvurunuz tamamlandıktan sonra talebiniz yetkili kişilerce değerlendirilecek olup sonucuyla ilgili tarafınıza dönüş gerçekleştirilecektir.
Başvuru evraklarımda eksik varsa ne yapmalıyım?
Sözleşme ekiplerimiz başvuru yapmış olduğunuz mail üzerinden sizlere geri dönüş yapmaktadir. Eksik evrak süreci hakkında detaylı bilgilendirme tarafınıza iletilmektedir. Evraklarınızın tamamlanması durumunda süreç aktif olarak devam edecektir.
Başvurumun olumlu sonuçlandığını nasıl anlarım?
Başvurunuzun onaylanmış olduğuna dair tarafınıza bir SMS iletilir. Sözleşmeniz ve gerekli evrak listesi, tarafımıza iletmiş olduğunuz mail adresinize gönderilir.
Üye iş yerini devir aldım, ne yapmalıyım?
www.sodexoavantaj.com/uye-is-yeri-basvurusu linki üzerinden yeni üyelik başvurusu yapılması ve notlar kısmına devir alındığı yazılması gerekmektedir.