Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Neden Pluxee üye işyeri olmalıyım?
Pluxee üye iş yeri olarak Türkiye genelinde 20.000'den fazla müşteri ve 1.000.000’dan fazla tüketiciye ulaşabilirsiniz. Böylelikle hem marka bilinirliği ve yeni müşteri kazanımınızı artırır hem de 30 yıllık tecrübemiz ve sektör liderliğimiz sayesinde garantili ödeme alma imkanından faydalanırsınız.
Nasıl Pluxee üye işyeri olabilirim?
Pluxee üye iş yeri ağına dahil olmak çok kolay! Ailemize katılmak için https://www.sodexoavantaj.com/uye-is-yeri-basvurusu linki üzerinden başvuru adımlarını tamamlamanız yeterlidir.
Pluxee üye iş yeri başvurusu değerlendirme kriterleri nelerdir?
Değerlendirme kriterleri arasında hizmet kategoriniz, bölgenizde bulunan üye iş yeri ve müşteri yoğunluğu, hizmet kaliteniz, restoran kapasiteniz gibi birçok farklı kriter bulunmaktadır.
Başvuru sürecimi nereden takip edebilirim?
https://www.sodexoavantaj.com/uye-is-yeri-basvuru-sorgu linki üzerinden başvurunuzun güncel durumunu sorgulayabilirsiniz.
Pluxee üye iş yeri kapı etiketine ihtiyacım var, nasıl temin ederim?
444 72 77 numaralı Pluxee Deneyim Merkezimizi arayarak sticker taleplerinizi iletebilirsiniz.
Üye Online şifremi unuttum ne yapabilirim ?
https://uyeonline.sodexoavantaj.com/yeni-sifre linki üzerinden e-mail adresinizi girerek yeni şifre talep edebilirsiniz. E-mail adresinize gönderilecek şifreyi değiştirerek kullanabilirsiniz.
Üye Online İşlem Merkezi ile hangi işlemleri yapabilirim?
Faturalarınızı ve ödemelerinizi takip edilebilir detaylı raporlar ile satışlarınızı yönetebilir ve daha bir çok işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Üstelik iş yerinize özel tüm kampanyalarda da yaralanmaya başlayabilirsiniz.
Pluxee CEP POS uygulaması Nedir ?
Cep POS mobil uygulaması Sodexo’nun üye iş yerlerine özel geliştirdiği, fiziki POS cihazına gerek duymadan, akıllı cep telefonunuzu POS’a dönüştüren, hızlı ve kolay bir şekilde ödeme almanızı sağlayan yepyeni teknolojik bir çözümdür.
Pluxee Cep POS mobil uygulaması bana nasıl bir fayda sağlayacak?
Pluxee Cep POS mobil uygulaması kullanmaya başladığınızda ödeme alma süreniz kısalacak ve çok daha kolay hale gelecek Fiziksel POS cihazının karmaşık menüleri yerine tek ekrana sadece tutar bilgisi girerek ödeme alabileceksiniz. Temassız ve güvenli bir şekilde ödeme aldığınız için müşteri memnuniyetiniz artacak. Sınırlı sayıda POS cihazı derdinden ve siparişe gönderdiğiniz POS cihazını beklemek dertlerinden kurtulacaksınız. Arızalı POS cihazlarının tamir süresini bekleme derdiniz ortadan kalkacak. Kısacası işletmenizdeki tüm çalışanlarınız istedikleri zaman istedikleri yerde Pluxee Cep POS mobil uygulaması ile anında ödeme alabilecek.
CEP POS’un herhangi bir masraf olacak mı ?
Cep POS için herhangi bir ücret alınmamaktadır.
Pluxee üye işyeriyim, faturamı e-Arşiv olarak nasıl düzenleyebilirim?
Hizmet verdiğiniz kategoriye göre aşağıda yer alan kısa videoyu izleyerek e-Arşiv faturasının nasıl düzenleneceğini öğrenebilirsiniz. Market üye iş yeri: https://www.youtube.com/watch?v=C8e0RFH_4Zw Restoran üye iş yeri: https://www.youtube.com/watch?v=C8e0RFH_4Zw
Pluxee e-arşiv faturamı hangi mail adresine gönderebilirim?
E-arşiv faturanızı earsiv.faturauye@sodexo.com e-posta adresi üzerinden tarafımıza gönderebilirsiniz.
Faturamı düzenlendikten kaç gün sonra ödeme alacağım?
Ödemelerinizi POS cihazından alacağınız “Fatura Düzenleme Slipi”nde belirtilen tarihte alacaksınız. Ödeme günlerimiz Salı ve Perşembe günüdür. Ödemelerinize ait detaylı bilgiyi üye iş yerlerimiz için sunduğumuz üye online platformundan öğrenebilirsiniz. Üye Online’a giriş yapmak için şimdi tıklayın! Henüz üye online kullanıcınızı oluşturmadıysanız eğer bu linkten Üye Online kaydınızı kolayca yapabilirsiniz!
Faturamı / çeklerimi bankaya (kargoya) ne zaman teslim etmeliyim?
Faturayı düzenledikten sonra fatura tarihi üzerinden en geç 3 gün içerisinde banka/kargoya teslim etmelisiniz.
POS’tan fatura düzenleme işlemi nasıl yapılacak?
OS ya da ÖKC’nizin ilgili menüsünden fatura düzenleme işlemi yapabilirsiniz.POS/ÖKC cihazınızın markasına göre Fatura düzenleme menüsü değişiklik gösterdiğinden detaylı “POS’tan fatura düzenleme bilgisi“ için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.
Business Pass faturalarını nasıl düzenleyebilirim ?
Business Pass yemek kartı hizmetine ait faturalarınız, Restaurant Pass Yemek kartı faturası ile aynı şekilde düzenlenmeli ve Sodexo’ya gönderilmelidir.
Hizmet Bedeli faturalarım bana ne zaman ulaşacak?
Faturanızın ödendiği tarihten bir hafta sonra Sodexo tarafından düzenlenecek hizmet bedeli faturaları size ulaştırılacaktır. Hizmet bedeli faturalarınızın takibini üye iş yerlerimiz için sunduğumuz platformumuz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Üye Online’a https://uyeonline.sodexoavantaj.com/anasayfa linki üzerinden ulaşabilirsiniz.
Üye Online kullanımınız yok ise , https://uyeonline.sodexoavantaj.com/kayit-ol linki üzerinden kayıt olabilirsiniz.
Son faturayı ayın son gününe düzenlemedim ne olacak?
Vergi Usul Kanunundaki dönemsellik ilkesi gereği, hizmet faturalarını hizmeti verdiğiniz ay içerisinde düzenlemeniz gerekmektedir. Aksi halde ödemeleriniz gecikecektir.
POS’ta ayın 1 ve 7’si arası fatura düzenleme yapamıyorum, neden?
Yeni fatura düzenleme esaslarımız gereği, ilgili aya ait faturalar ayın 8’i ve ayın son günü arasındaki tarihlerde düzenlenebilmektedir.
Ay sonu tek fatura düzenlesem ne olur?
Bu şekilde fatura düzenleyebilirsiniz. Dikkat edilmesi gereken konu; POS’tan ayın son günü fatura düzenleme işleminin yapılması ve mali faturanın da ayın son günü tarihli düzenlenmesidir.