Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri'nin Faaliyetlerine Devam Edeceği Yepyeni Markası: Pluxee

Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, artık tüm dünyadaki faaliyetlerine, ayrıcalıklarla dolu bir dünyanın kapılarını açan yeni bir çalışan deneyimi markası Pluxee olarak devam edecek.

https://www.pluxeegroup.com

f4

 

Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markası ile yoluna devam ederek, yan haklar ve çalışan bağlılığı alanındaki global lider marka konumunu bir adım daha ileri taşıyor. Tüm paydaşları için değer yaratarak büyüme stratejisini güçlendirmeyi hedefleyen Pluxee, çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren iş ortağı olarak müşterilerini daha fazla desteklemeye hazırlanıyor. Sodexo Grubu’ndan aldığı vizyon ve değerlerin gücünü de arkasına alarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratmaya hazırlanan Pluxee, yeni markanın kattığı güç ile, Sodexo Grubu tarafından 5 Nisan 2023’te duyurulan yeniden yapılanma projesiyle borsada ayrı olarak işlem görme sürecinde önemli bir adım atacak.

Pluxee Genel Müdürü Aurélien Sonet, konuya ilişkin yaptığı açıklamada;

Pluxee büyüyen bir pazarda vizyonumuzu ve güçlü hedeflerimizi somutlaştıran yepyeni, dijital, pozitif ve yenilikçi bir marka. Bu marka ile kendimizi yeniden tanımlıyoruz. Güçlendirilmiş kimliğimiz, müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için bizi farklılaştıracak en önemli unsur olacak ve özellikle dijital alanda yeni yetenekler için daha çekici olmamızı sağlayacak.” dedi.

Neden yeni bir marka?

Pluxee, şirketlerin gelişmiş ve dijital bir çalışan deneyimi için tercih ettiği güvenilir iş ortağı olarak; yeni kimliği sayesinde, son derece dinamik bir pazarda kendini daha güçlü bir şekilde farklılaştırmayı hedefliyor. Büyük değişimlerin yaşandığı iş dünyasında şirketlerin çalışanlarına yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşterilerinin işveren markalarını güçlendirmesini sağlayacak Pluxee, çalışanların ise hayatlarında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşamalarına destek olmayı hedefliyor. Pluxee 31 ülkede faaliyet gösteren güçlü bir oyuncu olarak; yaklaşık 45 yıllık tecrübesi, sağlam performansı, ana hissedarı Bellon ailesinin vizyonu ile uzun vadeli kararlı duruşu ve çalışanlarının bağlılığının temelini oluşturan KSS taahhütleri sayesinde, büyüyen ve henüz tam keşfedilmemiş bir pazarın potansiyelini ortaya koymaya hazır durumda.

Pluxee güçlü bir stratejik plana hizmet edecek.

Pluxee 2025 stratejik planı kapsamında; özellikle KOBİ’ler arasındaki penetrasyon oranını yükselterek en başından beri ana faaliyet alanı olan yemek ve gıda avantajları işini ivmelendirmeyi hedefliyor. Satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için iyi yaşam, hediye ve ödül ile ulaşım ürünlerinin kapsamını genişletecek olan Pluxee, tek bir dijital platform aracılığıyla hizmetlerini müşterilerinin çalışanları için daha erişilebilir hale getirmeyi amaçlıyor. Pluxee, bu hedeflere ulaşmak için 2025’e kadar her yıl cirosunun %10’u ile teknoloji yatırımı yapacak.

Pluxee, otonom bir strateji benimseyerek; Sodexo Grubu’nun Nisan 2023’te duyurduğu, yeniden yapılanma yoluyla borsada ayrı olarak işlem görme projesine bağlı olarak modern ve dijital bir vizyonu, ideali ve konumlandırmayı yansıtacak. Pluxee, stratejik planını hayata geçirmek için kendi yönetim yapısı ve kurum kaynaklarına sahip olacak.

Pluxee tüm paydaşları için değer yaratıyor

  • 500.000 müşterisi için verimli ve cazip bir dijital ekosistem temelinde her zamankinden daha bütünsel, zengin ve çeşitlendirilmiş çözümler sunarak değer yaratıyor.
  • 36 milyon tüketicisi için daha fazla özgürlük, sorumlu tüketim seçeneği ve daha fazla satın alma gücü sunan kişiselleştirilmiş hizmetler ile değer yaratıyor. Brezilya’da ve Fransa’da her gün 6 milyon ve Hindistan’da 3,5 milyondan fazla kişi Pluxee hizmetlerini kullanıyor.
  • 1,7 milyon üye iş yeri ekosisteminin, günlük hayatlarını kolaylaştırarak satış noktalarındaki trafiği artırmaya yardımcı oluyor. Pluxee aynı zamanda veri aracılığıyla tüketicilerini daha iyi anlamalarını, onlarla etkileşime geçmelerini sağlayarak değer yaratıyor.
  • Kamu kurumlarına sosyal inovasyon yapma imkanı sunarak; çalışanlarının ve serbest meslek sahiplerinin yeni ihtiyaçlarını karşılamaları, sosyal yardım harcamalarını yönetmeleri için değer yaratıyor. Pluxee Avrupa’da yılda 4 milyar euro tutarında sosyal yardımı yönetiyor.
  • 5.000 çalışanına, milyonlarca bireyin yaşamlarında pozitif etki yaratmaları için imkan veriyor ve böylece aidiyet hislerini güçlendirerek değer yaratıyor.

Havas Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Conran Design Group Ajansı ile tasarlanan Pluxee, Ağustos ayında Brezilya’dan başlayarak halihazırda faaliyet gösterdiği 31 ülkede kademeli olarak hayata geçirilecek.

Sodexo hakkında

Pierre Bellon tarafından 1966 yılında Marsilya’da kurulan Sodexo, sürdürülebilir gıdanın yanı sıra öğrenme, çalışma, iyi yaşam ve eğlence dahil olmak üzere yaşamın her anında değerli deneyimler yaratma konusunda dünya lideridir. 53 ülkede faaliyet gösteren 422.000 Sodexo çalışanı, her gün 100 milyon tüketiciye hizmet veriyor. Sodexo Grubu bağımsız yapısı, şirketin kurucusu ailenin aynı zamanda şirketin ana hissedarı olması, sorumlu ve sürdürülebilir iş modeli ile Yemek Hizmetleri, Tesis Yönetim Hizmetleri ve Çalışan Yan Hakları Çözümlerini içeren faaliyetleriyle öne çıkıyor. Sodexo, sunduğu bu çeşitli hizmetler aracılığıyla; çalışanlarımızın ve hizmet verdiğimiz bireylerin yaşam kalitesini artırmak ve faaliyet gösterdiğimiz topluluklarda ekonomik, sosyal ve çevresel gelişime katkıda bulunmayı amaçlıyor.  Sodexo için büyüme ve sosyal sorumluluk ayrılmaz iki kavramı ifade ediyor. Sodexo’nun amacı, herkes için daha iyi bir yaşam inşa etmek üzere tüm bireylere daha iyi bir günlük yaşam sunmak. Sodexo, CAC Next 20, CAC 40 ESG, CAC SBT 1.5, FTSE 4 Good ve DJSI endekslerinde yer alıyor.

Sodexo: Ana Göstergeler

  • 2022 mali yılında 21,1 milyar euro konsolide gelir
  • 31 Ağustos 2022 itibarıyla 422.000 çalışan
  • Dünyanın en büyük ikinci Fransa menşeli özel işvereni
  • 53 ülkede faaliyet
  • Günde 100 milyon tüketiciye hizmet
  • 13,3 milyar euro piyasa değeri (4 Nisan 2023 itibarıyla)

Pluxee hakkında

Çalışan deneyiminin global lideri Pluxee, insanların hayatında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşaması için yepyeni bir dünyaya kapılar açan iş ortağıdır. 31 ülkede 36 milyon çalışanına kendileri ve aileleri için daha fazla satın alma gücü, daha fazla refah ve daha iyi seçenekler sunuyor. Pluxee 31 ülkede hayata geçirilen çok çeşitli yenilikçi ve dijital çözümler aracılığıyla, bireylerin iş hayatlarında ve ötesinde, refahına katkıda bulunacak anlamlı, ilgi alanlarına hitap eden ve kişiselleştirilmiş deneyimler yaratıyor. Pluxee ürün ve hizmetleri; yemek ve gıdadan kültüre, hediyeden sağlık ve mobiliteye kadar pek çok alanda insanlara daha fazla değer katmak için tasarlandı. Pluxee 36 milyondan fazla tüketicinin satın alma gücünün artmasına ve refah seviyesinin yükselmesine katkıda bulunuyor. Pluxee çalışanlarının hayatlarına anlamlı bir şekilde dokunmalarını sağlayarak, onlarla güçlü bir bağ kurmaları için 500.000 kurumsal müşterisine eşlik ediyor. Pluxee her gün 1,7 milyon üye iş yerinin hayatını kolaylaştırıyor.  Gücünü Sodexo ile olan tarihî bağından alan Pluxee, sosyal fayda yaratmaya yönelik kararlı duruşuyla, 5.000 çalışanı ile müşterilerine, ortaklarına ve tüketicilerine her gün daha sorumlu ve sürdürülebilir seçimler yapma imkanı sunuyor.