Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Product

Faturamı / çeklerimi bankaya (kargoya) ne zaman teslim etmeliyim?

Faturayı düzenledikten sonra fatura tarihi üzerinden en geç 3 gün içerisinde banka/kargoya teslim etmelisiniz.

POS’tan fatura düzenleme işlemi nasıl yapılacak?

OS ya da ÖKC’nizin ilgili menüsünden fatura düzenleme işlemi yapabilirsiniz.POS/ÖKC cihazınızın markasına göre Fatura düzenleme menüsü değişiklik gösterdiğinden detaylı “POS’tan fatura düzenleme bilgisi“ için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Son faturayı ayın son gününe düzenlemedim ne olacak?

Vergi Usul Kanunundaki dönemsellik ilkesi gereği, hizmet faturalarını hizmeti verdiğiniz ay içerisinde düzenlemeniz gerekmektedir. Aksi halde ödemeleriniz gecikecektir.

POS’ta ayın 1 ve 7’si arası fatura düzenleme yapamıyorum, neden?

Yeni fatura düzenleme esaslarımız gereği, ilgili aya ait faturalar ayın 8’i ve ayın son günü arasındaki tarihlerde düzenlenebilmektedir.

Ay sonu tek fatura düzenlesem ne olur?

Bu şekilde fatura düzenleyebilirsiniz. Dikkat edilmesi gereken konu; POS’tan ayın son günü fatura düzenleme işleminin yapılması ve mali faturanın da ayın son günü tarihli düzenlenmesidir.

Günsonu ile fatura tutmuyor, yardımcı olur musunuz?

Bu fark; ödeme gününde yaptığınız faturaya dahil olmaması gereken satışlar, POS arızası, aktarım olmaması veya diğer firma satışlarından kaynaklanmış olabilir, detaylı bilgi için lutfen 444 72 77'yi arayınız.

Şubelerin fatura kesmesini istemiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen 444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayıp değişiklik hakkında bilgi veriniz.

Pos arıza yaptı gün sonu alamıyorum, ne yapmalıyım?

444 72 77 Müşteri Deneyim Merkezini arayarak yardım alabilirsiniz

Pos bozuk fatura kesemiyorum manuel fatura kesebilir misiniz?

444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayıp, konu hakkında destek alabilirsiniz.

Pos cihazından fatura slipi çıkmadı, ne yapmalım?

POS terminalinizden Sodexo menüsünü seçiniz. Fonksiyon menüsü altından Son Faturalara Giriş yaptığınızda istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.

POS’tan fatura kesme işlemi nasıl yapılacak?

POS ya da ÖKC’nizin ilgili menüsünden fatura kesme işlemi yapabilirsiniz. POS/ÖKC cihazınızın markasına göre Fatura kesme menüsü değişiklik gösterdiğinden detaylı “POS’tan fatura düzenleme bilgisi“ için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Postan faturayı ay sonu kesmedim, ay ortasında kesebilir miyim?

Evet, kesebilirsiniz.

Pos cihazımdan fatura kesme alırken kağıt sıkıştı fatura rakamımı göremiyorum, yardımcı olur musunuz?

POS terminalinizden Sodexo menüsünü seçiniz. Fonksiyon menüsü altında LİSTELERİ seçiniz. 5.sıradaki Fatura 2.Kopya dan bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

Dilerseniz anlaşmalı olduğumuz “PTT Kargo” üzerinden, size özel PTT Kargo Kod Numarası : 203101901 ile evrak gönderiminizi indirimli olarak yapabilirsiniz.

Pluxee yemek kartı hareketlerini nereden görebilirim?

Pluxee Online sayfamızda "Raporlar" menüsü altında bulunan kart hareketleri ekranından kart hareketlerini görebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Yemek kartı yükleme işlemlerini internetten yapabilir miyim?

Kart yükleme işlemlerinizi Sodexo Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Bakiye Yükleme sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Yeni Pluxee Yemek kart talebimi nasıl iletebilirim?

Yeni kart sipariş işlemlerinizi Pluxee Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Yeni Kart Siparişi sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kart bakiyeleri yıl sonunda siliniyor mu?

Kart bakiyeleriniz bir sonraki yıla aktarılmaktadır.

Kart bakiyelerini nereden görebilirim?

Pluxee Online sayfamızda "Raporlar" menüsü altında bulunan kart bakiye raporu ekranından kart hareketlerini görebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Çalışanlarım Pluxee Restaurant Pass kartında yer alan bakiyeyi akaryakıt, giyim, elektronik ürün ve hizmetlerinde kullanabilir mi?

Pluxee Restaurant Pass kartlarında yer alan bakiye sadece tüketime hazır gıda ürünlerinde kullanılmaktadır. Farklı ürün ve servis harcaması yemek kartı üzerinden gerçekleştirilememektedir.