Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Product

Neden Pluxee üye işyeri olmalıyım?

Pluxee üye iş yeri olarak Türkiye genelinde 20.000'den fazla müşteri ve 1.000.000’dan fazla tüketiciye ulaşabilirsiniz. Böylelikle hem marka bilinirliği ve yeni müşteri kazanımınızı artırır hem de 30 yıllık tecrübemiz ve sektör liderliğimiz sayesinde garantili ödeme alma imkanından faydalanırsınız.

Pluxee üye iş yeri başvurusu değerlendirme kriterleri nelerdir?

Değerlendirme kriterleri arasında hizmet kategoriniz, bölgenizde bulunan üye iş yeri ve müşteri yoğunluğu, hizmet kaliteniz, restoran kapasiteniz gibi birçok farklı kriter bulunmaktadır.

Pluxee üye iş yeri kapı etiketine ihtiyacım var, nasıl temin ederim?

444 72 77 numaralı Pluxee Deneyim Merkezimizi arayarak sticker taleplerinizi iletebilirsiniz.

Üye Online İşlem Merkezi ile hangi işlemleri yapabilirim?

Faturalarınızı ve ödemelerinizi takip edilebilir detaylı raporlar ile satışlarınızı yönetebilir ve daha bir çok işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Üstelik iş yerinize özel tüm kampanyalarda da yaralanmaya başlayabilirsiniz.

Pluxee Cep POS mobil uygulaması bana nasıl bir fayda sağlayacak?

Pluxee Cep POS mobil uygulaması kullanmaya başladığınızda ödeme alma süreniz kısalacak ve çok daha kolay hale gelecek Fiziksel POS cihazının karmaşık menüleri yerine tek ekrana sadece tutar bilgisi girerek ödeme alabileceksiniz. Temassız ve güvenli bir şekilde ödeme aldığınız için müşteri memnuniyetiniz artacak. Sınırlı sayıda POS cihazı derdinden ve siparişe gönderdiğiniz POS cihazını beklemek dertlerinden kurtulacaksınız. Arızalı POS cihazlarının tamir süresini bekleme derdiniz ortadan kalkacak. Kısacası işletmenizdeki tüm çalışanlarınız istedikleri zaman istedikleri yerde Pluxee Cep POS mobil uygulaması ile anında ödeme alabilecek.

CEP POS’un herhangi bir masraf olacak mı ?

Cep POS için herhangi bir ücret alınmamaktadır.

Pluxee üye işyeriyim, faturamı e-Arşiv olarak nasıl düzenleyebilirim?

Hizmet verdiğiniz kategoriye göre aşağıda yer alan kısa videoyu izleyerek e-Arşiv faturasının nasıl düzenleneceğini öğrenebilirsiniz. Market üye iş yeri: https://www.youtube.com/watch?v=C8e0RFH_4Zw Restoran üye iş yeri: https://www.youtube.com/watch?v=C8e0RFH_4Zw

Faturamı düzenlendikten kaç gün sonra ödeme alacağım?

Ödemelerinizi POS cihazından alacağınız “Fatura Düzenleme Slipi”nde belirtilen tarihte alacaksınız. Ödeme günlerimiz Salı ve Perşembe günüdür. Ödemelerinize ait detaylı bilgiyi üye iş yerlerimiz için sunduğumuz üye online platformundan öğrenebilirsiniz. Üye Online’a giriş yapmak için şimdi tıklayın! Henüz üye online kullanıcınızı oluşturmadıysanız eğer bu linkten Üye Online kaydınızı kolayca yapabilirsiniz!

Faturamı / çeklerimi bankaya (kargoya) ne zaman teslim etmeliyim?

Faturayı düzenledikten sonra fatura tarihi üzerinden en geç 3 gün içerisinde banka/kargoya teslim etmelisiniz.

POS’tan fatura düzenleme işlemi nasıl yapılacak?

OS ya da ÖKC’nizin ilgili menüsünden fatura düzenleme işlemi yapabilirsiniz.POS/ÖKC cihazınızın markasına göre Fatura düzenleme menüsü değişiklik gösterdiğinden detaylı “POS’tan fatura düzenleme bilgisi“ için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Son faturayı ayın son gününe düzenlemedim ne olacak?

Vergi Usul Kanunundaki dönemsellik ilkesi gereği, hizmet faturalarını hizmeti verdiğiniz ay içerisinde düzenlemeniz gerekmektedir. Aksi halde ödemeleriniz gecikecektir.

POS’ta ayın 1 ve 7’si arası fatura düzenleme yapamıyorum, neden?

Yeni fatura düzenleme esaslarımız gereği, ilgili aya ait faturalar ayın 8’i ve ayın son günü arasındaki tarihlerde düzenlenebilmektedir.

Ay sonu tek fatura düzenlesem ne olur?

Bu şekilde fatura düzenleyebilirsiniz. Dikkat edilmesi gereken konu; POS’tan ayın son günü fatura düzenleme işleminin yapılması ve mali faturanın da ayın son günü tarihli düzenlenmesidir.

Günsonu ile fatura tutmuyor, yardımcı olur musunuz?

Bu fark; ödeme gününde yaptığınız faturaya dahil olmaması gereken satışlar, POS arızası, aktarım olmaması veya diğer firma satışlarından kaynaklanmış olabilir, detaylı bilgi için lutfen 444 72 77'yi arayınız.

Şubelerin fatura kesmesini istemiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen 444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayıp değişiklik hakkında bilgi veriniz.

Pos arıza yaptı gün sonu alamıyorum, ne yapmalıyım?

444 72 77 Müşteri Deneyim Merkezini arayarak yardım alabilirsiniz

Pos bozuk fatura kesemiyorum manuel fatura kesebilir misiniz?

444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayıp, konu hakkında destek alabilirsiniz.

Pos cihazından fatura slipi çıkmadı, ne yapmalım?

POS terminalinizden Sodexo menüsünü seçiniz. Fonksiyon menüsü altından Son Faturalara Giriş yaptığınızda istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.

POS’tan fatura kesme işlemi nasıl yapılacak?

POS ya da ÖKC’nizin ilgili menüsünden fatura kesme işlemi yapabilirsiniz. POS/ÖKC cihazınızın markasına göre Fatura kesme menüsü değişiklik gösterdiğinden detaylı “POS’tan fatura düzenleme bilgisi“ için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Postan faturayı ay sonu kesmedim, ay ortasında kesebilir miyim?

Evet, kesebilirsiniz.